Suntem aici pentru a aduce valoare clienţilor noştri. De aceea ne-am gândit la condiţii de retur fără griji.
În cazul in care nu eşti mulţumit de comanda facută, din orice motiv, timp de 31 zile calendaristice de la plasarea comenzii poţi returna gratuit produsele comandate indiferent de motiv sau valoarea lor.
Scrie-ne un e-mail la contact@aromateca.ro şi asigură-te că incluzi numărul comenzii şi produsul pe care doreşti să îl returnezi. Te vom contacta pentru confirmare iar ulterior, in maxim 24 ore, vei fi contactat de curier pentru predarea returului.
Ce trebuie sa faci este să împachetezi corespunzător produsul (citeşte urmatorul paragraf) şi să îl predai curierului. După ce coletul ajunge la noi, îl verificăm şi îti returnăm imediat intreaga valoare direct în contul tău bancar. De obicei banii ajung în contul tău în 24-48 ore.
Conform legii, produsele returnate nu trebuie să fie în ambalajul original. Totuși, te rugăm să ambalezi corespunzator produsele returnate şi să incluzi in colet toate accesoriile, asa cum le-ai primit.
Produsele trebuie sa fie nedeteriorate si funcţionale în cazul difuzoarelor şi nebulizatoarelor de aromaterapie, sigilate în cazul uleiurilor esenţiale şi fără urmă de uzură în cazul celorlalte produse din site. Nerespectarea acestor condiţii, anulează posibilitatea returului sau a rambursului contravalorii produselor.
Mai jos îți punem la dispozitie formularul de retur care nu este obligatoriu. El este menit să simplifice procedura returului si prin care ne poti trimite toate datele de care avem nevoie pentru procesarea rapida si plata contravalorii produselor.
Model de retragere
(Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.)
Către Viridis Way SRL, adresa str. Erofte Grigore, nr. 1A, Oradea, BH, tel. 0755419240, e-mail contact@aromateca.ro
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Banca si cont IBAN (*) - se completează contul în care se dorește restituirea valorii produselor
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.